assalamualaikum...

Monday, November 15, 2010

sedeyhhh

AKU NK BALIK !!!!!!!
pagi td,ramai dak umah aku balik...pas sowg,sowg...sedih lak asenyer tgk diowg . tp apakan daya, name pon cuti kn? even aku pon nk blik, just tgu ptg jer ( driver lewat cket) tp x pe , yg pnting smpai umah...huhuhu...
last2 tgal aku bertige lam umah nie..nk ajk g mkn , member aku nie x reti2 nk bagun gso, thn jer la . dugaan je 2. barang2 seb bek da siap anto umah uncle i. byk woo !! x sgka aku sebanyak 2 collection aku selame nie.2 bawu 3 sem, kalo 3 thun sedekah kt owg jela jwbnyer...2 pon da tolak 2 kotak tgl kt common room blok 1..nie sume gara2 kne pindah blok la nie..kalo iktkn ati, x hingin aku pindah bilik de. biar la 5 tahun bilik same pon x pe. da serasi la katekn..huhuhuu..

dlm pale hotak aku nie mcm2 aku da plan utk cuti nie..mmg pack..cmfm x boring la cuti aku t..yela , 1 bulan setengah, lame 2 puitt !! nie la mase yg terbek utk merehat jiwa & rohani aku setelah dipulun habis2an sem nie..kalo ingt2 blik mase nk siapkn assgmnt dlu, kurang2 mmg cmfm x tido aku nk siapkn mende alah 2.. ( 1 mlm = 3 assgmnt )  . nie la saat terlepasnye aku dari sume seksaan sem 3 nie. dahsyat...........cuti nie , aku nk rehat secukup rase...& prepare fizikal & mental 4 sem akn dtg yg pastinye bergande2 mncabar dari sem nie..

No comments:

Post a Comment