assalamualaikum...

Wednesday, September 29, 2010

bekenaan karekter " biskut kering"...mmula pening gak pale hotak aku mmikirkan pe la name nk taruk nie...blur....x lame kmudian....tetibe.........
jeng jeng jeng!!!!
terpandang la aku tin biskut mery yg tol2 de sbelah aku....terus je dpt ilham utk dijadikn trademark aku...
hehehehhehe...x susah pon ... aku meraikan name hot baru tue dgn mgunyah beberape keping biskut yg de dlm tin 2...yum2!!!!
mb "Fira" ( yg sekor lg 2 ) leh start imagine ntah mende yg karut marut + imaginasi dak tadika berkaitan nme Fira 2 sndri. tp bg aku "biskut kering " leh tersirat dlm diri aku. name ini mlmbgkn diri aku yg mmg simple+hot cm biskut ( kjp de kjp x de).. yg pntg nme nie x de kne mgene ngn sspe yg hidup ataupon yg x hidup....


<+biskut kering+>

2 comments: