assalamualaikum...

Wednesday, September 29, 2010

karakter "FIRA"

stelah aku ade blog, aq terfikir plak nak letak name ape....akhirnya ntah dari mne dtgnye idea, muncul lah name 'fira'...cam smart gak nme tuh..stelah aku menge-post post pertame aku, apelagi, dengan banggenye aq pon letak a nme pena aku.....'post by fira' kt bawah post aq tuh...

pas2 ade lak sowg mamat ni gelakkan aku, die kate nme fira cam nme perempuan..xbley bla...tpi cm btol gak...ade aku kesah!? hahahahaha

apabila ade name maka akan ade lah karakter......

fira ni cume karakter yg aq cipta di dunia maya....xde kaitan antara yg hidup dan yang mati..

sebab aku xbley tdo dan kebosanan malam nih...aku pon post a bende nih...aku membayangkan satu karakter yang bername fira yang tiada kaitan ngn diri aku di alam realiti..

.bia aq terangkan karakter fira yg selanjutnye..hmmm..ape ek?
fira merupakan seorang lelaki...umur x tahu, mungkin baby, atau remaje, atau dewase., atau orang tua...ataaauuuu fira ni mungkin seorang arwah....kot...
die ni suke mengarut, berangan atau perkataan yang lebih canggih berimaginasi. dan kadang2 ape yg die ckp,
owg lain tak faham dan kdang2 die sindri pon x paham ape die cakap...
fira juge berelement air...

hmmm..itu je kot stakat nih, aku nak tido, pasni aku akan cerita tentang Fira dengan lebih lanjut dalam chapter yang sterusnya....huuhu..continued.InsyaAllah

~ditulis oleh fira sindri ~

No comments:

Post a Comment