assalamualaikum...

Tuesday, October 12, 2010

Aku BUKAN "L"......AKU ialah "N"!!

Okay tajuk di atas cume nk menjelaskan atau dgn lbey jelas lg, nk membersihkan name ak yg mmg da bersih ni dgn gosip2 murahan seperti ini..tibe2 lah aku digelar mr. love...lahnat tol...klaw ikot firasat aku,ni mmg keje si biskut kering ni... " Aku bukan L, sumpah! "  kata hatiku.

Sebermulanya aku menulis blog ni utk pertama kali adalah untuk memperkenalkan watak baru dalam geng hidup mati yang berslogankan kata2 semangat " relax, santai, enjoy... akhirat jgn lupe" .. Ok yg hujung tu aku tambah sndri....watak baru ini ialah aku....iaitu JB.....atau lbey dikenali sbgai Justin Bibir...again, aku tipu.

Aku ialah "N" --> ni tak tipu

sape N ni?
N ialah aku.

knape N?
suke ati aku la.

brape umur N?
mude.

Ciri2 istimewa?
x ensem..tp memikat..hoho ni tipu.


tataw nk ckp pe lg.
tp aku nk ckp gak.

AKU NK 1 DSLR!!
please pleaseee!!
klaw bole sape2 yg bersimpati, derma2 la kt akaun bank aku.
byk pahale woooo klaw derma...seyes aku tak tipu..

ok sekian.
aku berharap blog ni tros maju dan jaya.

challo beteh.

2 comments:

  1. hahahaha...jgn tuduh tanpa sebarang bukti..
    x bek...
    anyway, tahniah coz sudi mnympaikan luahan perasaan anda yg juga turut merupakan post anda yg pertama . semoga anda semakin rajin meng post dlm blog nie agar blog nie smkin "panas"...
    tq.....

    ReplyDelete
  2. N... nk DSLR?? ak knal spe ko hahahahah~
    -k box boy-

    ReplyDelete