assalamualaikum...

Monday, October 11, 2010

salam perkenalan WOO!!

Assalamualaikum..salam sejahtera...aku merupakan salah seorang drpd 9orang pemilik blog ‘hidupmati’ ini. Geng2 kami ni memanggil aku dgn gelaran WOO atau ade gk yg panggil WOO’..tp sbnrnye dekat2 same je sumer..hahaha. Aku merupakan org yg biase2 jek..asal drpd kelate..nk buat cmne, dlm geng2 kami ni 4org asal dri kelate temasuk aku la.. tapi, kenegerian tdk membataskan sumer ini,kami tetap shbt baik n mngharungi suke duka bsame..1Malaysia la katakan..haha..aku sbnrnye xpenah pun buat2 blog nih,tp dh geng2 kami buatkan n mtk aku join,aku pun join la..tengs kpd kwn2 sume..
Coretan aku nih hanyalah sekadar utk mmperkenalkan diri aku dulu..bak kata org coretan salam perkenalan..nanti kalau aku ade benda yg nk dikongsi lagi,aku akn coretkan utk tatapan anda sumer.

- Coretan salam perkenalan dari WOO -

1 comment: